Pengikut Setia

Shaklee

Saya adalah pengedar Shaklee anda yang Sah bagi kawasan Putrajaya, Kajang, Bangi dan Kuala Lumpur. Jika anda ingin mendapatkan Supplemet Shaklee anda yang original boleh hubungi saya. Pelanggan-pelanggan saya akan mendapat konsultasi percuma dan jadual pemakanan percuma dari saya. Penghantaran seluruh Malaysia termasuk Indonesia.

Boleh layari Website Shaklee saya di https://fitmomscorner.blogspot.com


Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, March 25, 2011

Tempat Makan di Kota Kinabalu

Cerita pulak entry pasal tempat makan di KK yg sempat aku g..actualy byk tempat..tp aku tak sempat nak snap-sanp gambar..ni ja la yang ade skang. Kalu nak tau, kat KK ni seafood sangat murah..tp aku tak g plak restoren seefood..g makan bende-benda lain plak..sebagai contoh..

1. SUSHI TEI . Baru bukak tgh ade promotion. Makanan jepun ma..

LOCATION : SURIA SABAH


Menu di sushi tei..eh cover menu ja..sedap..cheq daj lapar la plak...


Mee Ramen..sedap tapi portion sgt besar tuk org pompuan..sapa lapa mungkin abis la kut..

2. La Manila Restoren..local Malaysian food..actually penang mari ma..
ade kue teow goreng, asam laksa..

LOCATION: Warisan Square


3. Oregano Cafe

LOCATION : Waterfront


Restoren ni aku tak masuk, tp lalu ja..sebab dah kenyang..kami tumpang lalu ja...

Actually ade lg tempat makan.. Boleh klik kat bawah ni k..






Selamat mencuba ya..cuti2 ni bole la serbu KK...

2 comments:

Cecube Klik Sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RSS